söndag 26 april 2009

Fredag: Var bara hemma hela dagen sen mot kvällen fick jag för mig att jag skulle åka in till stan och dricka med erika och johanna vilket var mkt trevligt! :)
Var först hos ngn Krille sedan vidare till notviken till ngn ante han hade en mkt fin spegel ovanför köksbordet må jag säga! blev helt kär. Nåja alla kvällar tar ju slut så jag var hemma rätt tidigt :)

Lördag: Var lite små bakis när jag vaknade mne de gick fort över.
Iväg på praktiken kl 14 - 21 tungt! sen var de bara hem å käka nå å så kom bror & hans tjej erika förbi , mkt trevligt! hon skulle på puben vid 11 halv 12 så jag var i säng vid halv 12

Idag: Har funderat övr sthlms resan och kommit fram till att de blir nästa fredag ist för dom har ju knappt öppet nå på valborg eller första maj så de blir inge i helgen.
For till mamma , käksade , släppte texas osv :) sen har jag bara vart hemma å latat mig & nu sitter jag här efter skönt duscha och snart blir de sängen!

Gonatt , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade